Algemene Ledenvergadering en Thema-avond Cultureel Erfgoed

Donderdag 17 december is de Algemene Leden Vergadering waarin nieuwe bestuursleden worden gekozen, gevolgd door de thema-avond over cultureel erfgoed in Wageningen.

Terwijl de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen in volle gang is, moeten we ons ook al voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Tijdens deze ALV zal daartoe een eerste aanzet worden gegeven zodat tijdig gestart kan worden met deze voorbereidingen. De Gemeenteraadsverkiezingen 2022 zijn daarom toegevoegd aan de agenda.

De ALV vindt online plaats door middel van het Zoom platform. De ALV start om 20:30 uur. Om deel te kunnen nemen aan de ALV en de aansluitende thema-avond klikt u op onderstaande link. Deze link is actief vanaf donderdagavond 20:00 uur.

LINK NAAR ALV EN THEMA-AVOND CULTUREEL ERFGOED

Thema-Avond Cultureel Erfgoed
Tijdens de thema-avond gaan Jelle de Gruyter en Dré van Marrewijk in op de maatschappelijke betekenis van cultureel erfgoed en het belang voor Wageningen.
Bijzondere aandacht zullen zij geven aan de vorming van het Netwerk Erfgoed Wageningen eerder dit jaar, de ontwikkelingen rond de Aula en Hotel de Wereld en aan de Vestingvisie als bijdrage aan de Omgevingsvisie voor de binnenstad.

De stukken voor de ALV

Door op onderstaande links te klikken heeft u toegang tot de documenten van de ALV. Volledigheidshalve is ook het Afdelingsreglement toegevoegd.

Aanvang: 20:30 uur, Inloop vanaf 20:00 uur