De partijconferentie is achter de rug. De Wageningse afdeling was in grote getale aanwezig! Niet alleen in het publiek, maar ook via het indienen van moties, inspreken bij moties en middels een net opgerichte landelijke werkgroep Palestina.

Zo was Rik betrokken bij meerdere moties over onder andere internationaal recht, heeft Dylan zich meermaals uitgesproken voor moties die staan tegen antisemitisme en islamhaat en vóór gelijkwaardigheid, bevrijding en vrede voor Palestijnen en Israeli's. Marre heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan de oprichting van een nieuwe landelijke werkgroep over migratie die vandaag een tweetal sessies hield over dit onderwerp!

We zijn trots op deze Wageningse toppers en alle anderen die zich voor en/of achter de schermen inzetten voor gelijkwaardigheid, internationaal recht, bevrijding en vrede. Zowel hier in Wageningen, als buiten onze gemeente- en landsgrenzen om 💪🏼💪🏿💪🏾

Bekijk dit bericht ook op onze Instagram pagina

Rik op congres
Ook Rik heeft actief moties ingediend en veel ingesproken op het congres